Цветни фантазии

Наистина пракрасно е да получаваш награди..... А напоследък заваляха като пролетния дъжд. Извинявам се за късното реагиране, но то е поради липса на време. Напоследък често ми се случва да казвам, че 48 часово денонощие би било едно добро решение......и мисля, че  не само за мен е така......Но, както и да е...


Много приятно бях изненадана с тези награди

                                                                                                            

 от МагиДани и Рали Цолова - три мили прекрасни млади дами, с прекрасни творения и майсторийки! Момичета , следя ви с интерес и непрекъснато ме изненадвате с нещо ново! Прекрасни неща създавате! Маги, похвално е това, че намираш време въпреки заангажираността ти с малкия палавник!
Благодаря ви!

Мисля отново да прескоча част от регламента:
1.Да благодарите на човека, който ви е дал наградата с линк към неговият блог.
2.Да споделите 10 неща за себе си.
                                                                             3.Да предадете на 10 блога наградата!

  защото:
Първото вече го направих

  По второто вече няма какво толкова да кажа за себе си - правих го многократно.  

А блоговете, които искам да наградя.....това ще е малко по късно....
                                                                                                
                                                                                

0 коментара:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!