Цветни фантазии

6 коментара:

~Gery~ каза...

Много мадамски обувки! Щастлива ще е притежателката на такова бижу! ;)

Irena каза...

Много готина картичка, много интересна ми се вижда :)

Creative каза...

Много оригинално!
Едно от нещата, които едва ли някога ще опитам аз лично, са точно всякакъв вид обувки. Супер сложно ми се струва и затова изключително много се радвам и възхищавам на хората, които ги правят майсторски. :) Поздравления!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря ви! Радвам се, че ви е харесала! Светле, не е толкова сложно, колкото ти се вижда - изработването е интересно и носи удоволствие! Пробвай!Аз пък се възхищавам на твоите изонитени красоти и ми се вижда трудничко!

Em каза...

Много идейно хрумване! Веднага се сещам за абитуриентските балове, които наближават. Наистина много оригинална и добре изпълнена идея!

Unknown каза...

great shoes!!! thanks so much for playing along with us over at the crazy.
Trish

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си за визита на моя блог! Вашите коментари са много ценни за мен! Заповядайте отново!